Tack!

 

Tiden med 365 foton har varit trevlig och mycket lärorik.

Tack goda vänner för att ni följt mig, gillat och kommenterat. Tyvärr har jag inte hunnit med under året som gått, men det har ändå varit roligt att vara med. Kanske återkommer jag något annat år. Men jag kommer att fortsätta följa er 🙂

Ni som vill följa mig är välkommen att titta in på  www.brittsfoto.com

 

06-januari-2017dsc_5654

8 tankar om “Tack!

  1. Tack själv Britt! Du är en duktig och inspirerande fotograf!
    Hos fortsättning. Jag kommer säkert att kika in till dig även i fortsättningen, även om jag varit dålig på det under hösten. Kram till dig från mig ❤️

    Gillad av 1 person

  2. Tack själv. Det har varit lärorikt för oss med, genom att följa dig. Jag kommer att titta in hos dig då coh då framöver också. Jag mäktade inte heller med förra året, men gör ett nytt försök i år för jag saknar gemenskapen … coh det blir mer fotat när jag är med. Lycka till med studierna!

    Gillad av 1 person

Lämna en kommentar